Tuesday, August 18, 2009

Khas Untuk Budak Part 1

Ok, cerita ini khas untuk budak part 1 di level aku. Kalau korang ada terjumpa blog aku ni pun, bagus sangat la. Sebenarnya, budak part 1 ni ok kot. Tapi diorang dibimbing salah oleh dua orang budak kat level aku ni yang boleh diiktirafkan sebagai Loser Level. Serious. Both of them, tak pernah rapat pun. Tapi, disebabkan terlalu loser, mereka pon jadi rapat la si W dengan si E. Bukan nama sebenar pun tu. Nama samaran je.

Diorang senior yang paling cool aku tengok. Tak pernah nak marah budak-budak part 1 ni. Tu yang, budak part 1 ni dah naik kepala taw. Suka-suka nak jerit bila-bila. Suka-suka nak melalak(menyanyi secara kuat) bila-bila. Yang aku tak faham, kenapa nak kena nyanyi kuat-kuat time Maghrib. Seriously, lepas azan, terus nak nyanyi kuat-kuat. Memang la nak ke tandas, tapi tak payah la nak buat show kat level. Aku taw la kau tu jurulatih Akademi Seni. Please, kat sini bukan masa nak tunjuk bakat anda. Lagi-lagi di level. Takda langsung para juri kat sini.

Ada empat budak part 1 kat level aku ni. Aku rasa sorang atau dua orang je yang ok kot. Diorang ni semua junior course aku. Eish. Memalukan betul. Malu nak mengaku course. Diorang ni kadang-kadang aku tengok, takda langsung hormat kitorang. Mentang-mentang, kitorang ni semua jenis yang tak ambik peduli. Tapi ni dah OVER ok. Yang suka melalak ni, satu bilik dengan kawan aku. Ada la salah seorang daripada empat ni, dia ni, kuat sepahkan bilik. Dulu, aku selalu pergi bilik ni, tapi disebabkan, budak part 1 ni ada, hancur semua. Semua meja ada barang dia. Bersepah sangat. Baju merata-rata. Langsung takda hormat.

Aku tak kisah orang nak kata aku tak cool ke apa. Apa aku peduli. Bising betul diorang ni.

3 comments:

. boxerpolkadottt . said...

SETUJU!
junior kita ke?
lempang je skali.
baru part 1 nak kecoh!
muhahahahha.

Syikin Alfian said...

i agree yg budak part 1 skrg making DARING.haishhh

Lina Amin Nordin said...

angah: a'ah. tanak arh ngaku junior. geli doh. hahahaha. angah. thanks for ur help that day ;)

chcken: taw tapeeee. sgt kurang ajar jugaa pls