Wednesday, July 22, 2009

Cukup!

Cukup sudah untuk bermain dengan Poladroid. Hehe. Jakon. Kalau aku tau pasal benda tu, dah lama aku download benda tu kat laptop aku ni. Haha. Seronok. Tapi aku dah bosan. Haha. Agak kurang ajar la. Harini, aku takda buat apa-apa pun. Baik kan? Dengar cakap doctor betul. Alaa, sebab takda kereta. Kalau ada, aku dah lama pecut dekat Dataran Prima, Kelana Jaya. Ye la, tempat kerja Abg Shy I. Dia dah praktikal sekarang. Kehidupan dia sekarang, memang macam orang office. Pemikiran pun. Lawak sungguh!

Dulu punya la tak suka dengan company tu. Dok membebel sebab takda kena mengena dengan course yang di ambil oleh kekasih I ni. Yela, kerja duduk depan pc hari-hari bukak Microsoft Office. Bukan kerja dia la. Tu kerja budak Office Management. Oops sorry budak-budak OM. Mana tak marah dia, dia ambik course apa. Course engineering. Designing Shipping. Memang la. Haha. Tapi sekarang dah gembira pulak. Sebab kenapa? Kerja tak berat. Nanti, aku upload kan gambar dia dan rakan karibnya, Mr Haziem.

p/s: Ingat eh baby, belanja I ice cream Baskin Robbin taw. Ice cream je. Takda nye nak lebih-lebih. I grrlfriend yang baik kan? I love you!

2 comments:

psychokiddo said...

heee, 31st nie diskaun sudahh! :)) mwuahaha.

Lina Amin Nordin said...

tuuuuuu laaaaa!!! :D:D:D yippiiii!!! :D