Tuesday, July 21, 2009

Up and Downs

*Aku suka Poladroid*

Walaupun banyak dugaan yang ditempuhi. Jap. Jap.. Ya Rabbi. Betul, banyak.... Namun, aku cuba menjadi insan yang tabah. Sebab, Allah tu, maha kaya. Maha pemurah. Alhamdullilah apa yang didoakan, dimakbulkan oleh Nya. Aku bersyukur la sangat. Walaupun yang pergi tu takkan kembali, tapi, aku gembira apabila yang pergi buat seketika, kembali juga. Tadi aku cakap pasal Michael Jackson lah! Betul la kan, dia dah takda buat selamanya. Apa-apa pun, aku akan cuba jaga hubungan ini dengan sebaik mungkin. Amin.

2 comments:

adlynndiyana. said...

thanks to god now ur being made much stronger than before :)
whatever it is, know that there's people out there who loves you eternally
and im one of them! ;)
*hugs*

Lina Amin Nordin said...

hehe, thanks add. love you sooo gazillionssss :D *hugs*