Tuesday, July 21, 2009

Harini cuaca Kuala Lumpur macam kat London.

*Ketika ini, I kat London taw*

Harini aku bengang. Supposedly, ada lunch today dengan Mr Jellybeans, Mr Ajiembo and my mother. Tapi, tiba-tiba, pada pukul 12.45pm dia call, cakap, tak boleh ada lunch sekali, sebab, kena view side lagi. Project tempat kerja dia la. Eee. Aku dah semangat nak jumpa dia. Sebab, nak cubit pipi dia yang dah tembam sekarang. Bukan apa, rindu la. Eish. Sejak hari Sabtu tak jumpa. Dah berapa hari? Hmm.

Lepas tu, aku pergi la lunch dengan mother dekat Jamal, Petaling Jaya. Makan lah kuey teow FAM. Sumpah tak rasa apa-apa. Sebab, aku demam lah. Dah la harini hujan. Sampai mother pon cakap " It reminds me when I'm in London" Haha. Sampai macam tu sekali. Whoa man. Aku yang tak pernah pergi London pun macam waaaaa. Kesian, JAKON. Ok la, nak tengok SKINS. Menarik!


No comments: