Friday, August 21, 2009

Dan Sebenarnya,

Bukan lagu Yuna. Tapi memang aku nak cakap, sebenarnya. Aku rindu sesuatu. Dan aku tak boleh nak luahkan dekat sini. Yela, mana boleh luahkan semua benda kan kat sini. Aku rasa sebak sangat ni. Takpa, aku percaya, aku orang yang kuat. Hmm. Siapa boleh tolong aku? Aku rasa, takda siapa-siapa kot. Aku orangnya, yang banyak sangat masalah. Tapi, hari demi hari aku cuba tapis. Tapi, kadang-kadang aku tewas jugak. Sekarang ni, aku tengah cuba sedaya upaya, untuk bersengkang mata untuk menaikkan pointer aku. Walaupun, semua subject semester ni, membebankan, tapi, aku cuba juga. Sampai bila kan? Takda siapa yang boleh tolong aku, kecuali bukan aku yang gerakkan badan sendiri, tak gitu? Aku tak kisah orang sekeliling aku sekarang, nak gelakkan aku ke apa. Aku dah malas nak layan benda-benda ni semua. Nanti, dia penat juga satu hari. Aku penat ni. Nanti la sambung balik. Rindu twitterringg.


3 comments:

Awin Roslin said...
This comment has been removed by a blog administrator.
. boxerpolkadottt . said...

Chaiyok! Chaiyok!
Good luck!

Lina Amin Nordin said...

thanks angah! :D