Saturday, August 29, 2009

Pick A BOO.

Selamat Berpuasa Yaw Allzz.

Bulan ni, takda masa nak berblog-blog. Nanti mulut tercelupar, terkutuk orang. Batal puasa I nanti. Ouch! Tapi buat masa sekarang, tak ada kot cerita yang tergempar dari I. Bosan dah . Sekarang semua busy nak start shooting. Aku pun. Minggu depan, tidur Kuala Pilah, nak shoot video clip ni haa. Adoi. Pening Mak! Mak tak puas hati sebenarnya jalan cerita. Macam ala-ala drama TV1 and TV3. Haih. Nak buat macam mana, dah bersuara pun, ditanya lain, jawab lain. Oi, kau, masuk balik sekolah rendah! Eish. Semua nak kena dengar kau, baik takpayah buat group la macam gini. Well, what to do, what to do. I pun masuk kelas lambat semester ni, tup tap semua dah ada group. And, of course, aku macam orang baru pulak konon-konon time tu, dengar la semua benda. Tapi, hakikatnya, AKU TAK SUKA jalan cerita tu.. Lagu, aku tak kisah. Tapi, jalan cerita. Aku minta ramai pendapat, semua cakap benda yang sama. Haih. Pening pening. Takpelah, apa yang aku tau, aku buat kerja aku. Itu sajeee. Cari props, dah siap, DONE! Habis la kerja aku. Hmm. Nanti la, minggu depan, aku masukkan gambar-gambar shooting di Kuala Pilah. Tunggguuuuuuuuuuuuuuu~




2 comments:

psychokiddo said...

sabaw yookk! itulah lumrah ber group ann. heeeh :P

Lina Amin Nordin said...

hmm itula cerita dyeee. adoiii .. -_-